Heeft u een aanbod voor een schadevergoeding gekregen van de aansprakelijk partij of (uw eigen) verzekeraar en twijfelt u of u dit voorstel moet accepteren? Of bent u het niet eens met de schadebehandeling van uw huidige belangenbehartiger? Wij kunnen het voorstel voor u beoordelen en bekijken of het wel aansluit op uw situatie. Dit noemen we een second opinion. Op deze pagina leest u hier meer over.
Wij beoordelen uw letselschadezaak in het kader van een second opinion. Vervolgens geven wij u een oordeel gebaseerd op de wet, rechtspraak en onze eigen deskundigheid en ervaring.
Hoe werkt een second opinion?
Een ervaren letselschadespecialist van De Verhaalservice toetst met een second opinion het aanbod of uw zaak om uw letselschade af te wikkelen. Onze letselschadespecialist beoordeelt of het afwikkelingsvoorstel dat u passend is.
Onze specialisten zijn ingeschreven bij het NIVRE en hebben jarenlange ervaring met het behandelen van letselschade.
Kunnen wij iets voor u betekenen, dan nemen wij (vaak kosteloos) de behandeling van uw letselschadezaak over. Wij maken dan met u verdere afspraken over de schadebehandeling, stellen ons op de hoogte van uw letsel, inventariseren uw schade en stellen daarna de verdere schadeafwikkeling in werking.
Kosten second opinion
Heeft u een voorstel gekregen van de verzekeraar en heeft u nog geen hulp van een belangenbehartiger? Dan zijn er veelal geen kosten verbonden aan onze second opinion. Wij kunnen onze kosten namelijk bij de verzekeraar indienen.
Bent u het niet eens met de behandeling van uw huidige belangenbehartiger, dan kan aan een second opinion wel kosten verbonden zijn.
Second opinion aanvragen
U kunt vrijblijvend contact met ons opnemen via 085 – 0047 949 voor het globaal bespreken van uw zaak. Dit gesprek is vrijblijvend en hieraan zijn geen kosten verbonden. Kunnen wij iets voor u betekenen, dan stemmen wij tijdens het gesprek de kosten met u af.
Bij twijfel
Neem dan contact met ons op en wij geven u eerlijk advies over wat wij voor u kunnen betekenen!
Dus;
- Twijfelt u over het voorstel dat is gedaan?
- Reageert de aansprakelijke partij of (uw eigen) verzekeraar traag of helemaal niet?
- Hoort u lang of helemaal niets van uw huidige belangenbehartiger?
- Krijgt u geen of weinig inzicht in de correspondentie?
- Heeft u het gevoel dat u niet serieus wordt genomen?
- Of bent u simpelweg niet tevreden over uw huidige belangenbehartiger?
Wacht dan niet langer en neem nu vrijblijvend contact met ons op!