Onze werkwijze

Na een ongeval komt er veel op u af. U weet niet waar u terecht moet en heeft hulp nodig bij het verhalen van uw schade. Hierbij is van belang dat goed naar uw persoonlijke omstandigheden wordt gekeken en deskundig advies wordt gegeven. Bij De Verhaalservice zetten wij ons in voor een deskundig, betrouwbaar en actieve schaderegeling zodat u zich kunt richten op uw herstel. Met onze werkwijze bieden wij u een optimale begeleiding bij het verhalen van uw schade op de aansprakelijke partij.

Hieronder vindt u algemene informatie over het verloop van een letselschadezaak en onze werkwijze. Ook geven wij u een toelichting op een aantal bijzondere schadecomponenten. Wij zetten ons in voor een schadeafwikkeling die aansluit bij uw situatie. Onze experts zijn persoonlijk bij u betrokken en houden rekening met uw privacy. 

Vrijblijvend eerste advies

Bij De Verhaalservice kunt u terecht voor u kosteloze professionele juridische hulp. 

Tijdens een vrijblijvend adviesgesprek bespreken wij de haalbaarheid van de zaak en indienen van de claim. 

Zijn wij van mening dat uw zaak haalbaar is, dan plannen wij een intakegesprek in. 

Wilt u graag vrijblijvend advies ontvangen? Wij zijn bereikbaar op het nummer 085 – 0047 949 en uiteraard ook via e-mail: schade@deverhaalservice.nl.

Eén van onze letselschade-experts zal u dan te woord staan en u voorzien van een kosteloos en vrijblijvend eerste advies.

De intake

Blijkt na ons vrijblijvend advies dat u mogelijk recht heeft op een schadevergoeding en u besluit de verdere behandeling via De Verhaalservice te laten verlopen, dan wordt een afspraak gemaakt voor een intakegesprek met een letselschade-expert van ons bureau. Dit intakegesprek vindt in de meeste gevallen bij u thuis plaats.

Tijdens het intakegesprek zal onze expert u allerlei vragen stellen om daarmee een zo volledig mogelijk beeld te krijgen van uw ongeval, persoonlijke omstandigheden en schade.

Van dit intakegesprek maken wij een verslag van het en dat verslag wordt aan u toegezonden ter kennisname/correctie. Na uw akkoord wordt dit verslag met de aansprakelijke partij gedeeld en gevraagd om een voorschot. 

Aansprakelijkstelling

Voor of na het intakegesprek zal onze schade-expert de tegenpartij aansprakelijk stellen voor uw letselschade. Het kan ook zijn dat wij een beroep doen op uw eigen verzekering. 

Daarbij wordt meteen ook gevraagd om – bij erkenning van de aansprakelijkheid of polisdekking – aan u alvast een voorschot op de schadevergoeding te betalen.

Voorschot

Bij letselschade heeft u als letselschade slachtoffer recht op een voorschot op de schadevergoeding van de verzekering. U maakt immers veelal direct na het ongeval kosten. Dit zijn kosten die betaald moet worden door de aansprakelijke partij.

Vaak is het zo dat kosten verwacht worden, maar er nog geen rekening ligt. Om te voorkomen dat u in de financiele problemen komt, wordt om een voorschot gevraagd. 

De voorschotbetalingen worden uiteindelijk verminderd op de totale schadevergoeding. 

Voorbeeld: Stel uw schadevergoeding is vastgesteld op € 25.000. U heeft € 8.000 aan voorschotten ontvangen. Dan heeft u nog recht op een aanvullende betaling van € 17.000.

Schaderegeling

Wordt aansprakelijkheid erkent of is er polisdekking verleend? Dan hebben wij regelmatig contact met u om de voortgang van uw herstel en schadeposten te bespreken. Zo nodig wordt om een aanvullend voorschot gevraagd. 

Is inzicht nodig in uw medische situatie, dan schakelen wij een medisch adviseur in die uw letsel beoordeelt en ons informeert over de prognose. Zo kunnen wij goed bekijken welke toekomstige schadeposten een rol kunnen spelen. 

Zijn deskundigen nodig om uw schade vast te stellen (bijv. arbeidsdeskundige of rekenkundige), dan schakelen wij deze voor u in. 

Wij staan u tot de eindafwikkeling bij. 

Vaststellen schadevergoeding

Voor de vaststelling van uw schadevergoeding bekijken wij uw persoonlijke situatie. Hierbij houden wij rekening met alle aspecten die van invloed kunnen zijn op uw schadevergoeding. 

Is het niet mogelijk om voor ons om iets vast te stellen, dan maken wij hiervoor gebruik van externe deskundigen (ongevallen analist, arbeidsdeskundige, medisch adviseur, rekenkundige et cetera). 

Zodra u zo goed als mogelijk bent herstelt en er zicht is op alle schadeposten, zullen wij met u in gesprek gaan over een regelingsvoorstel. Na uw akkoord zullen wij dit voorstel voor akkoord voorleggen aan de aansprakelijke partij. 

Afwikkeling

Zodra duidelijk is dat u zo goed als mogelijk bent herstelt, gaan wij met u in gesprek over het opstellen van een regelingsvoorstel. 

Dit voorstel leggen wij voor aan de aansprakelijke partij. 

Soms is het nog nodig om een onafhankelijke (medische) deskundige te raadplegen. Ook kan het zijn dat er nog toekomstrisico’s spelen. Is dit het geval, dan wordt hiermee rekening gehouden bij de afwikkeling. 

Is alles duidelijk, dan wordt een overeenkomst opgesteld waarin alle afspraken en de schadevergoeding staan. Bij akkoord ondertekent u deze overeenkomst en zal de schadevergoeding worden betaald. 

Vrijblijvend eerste advies

Bij De Verhaalservice kunt u terecht voor u kosteloze professionele juridische hulp. 

Tijdens een vrijblijvend adviesgesprek bespreken wij de haalbaarheid van de zaak en indienen van de claim. 

Zijn wij van mening dat uw zaak haalbaar is, dan plannen wij een intakegesprek in. 

Wilt u graag vrijblijvend advies ontvangen? Wij zijn bereikbaar op het nummer 085 – 0047 949 en uiteraard ook via e-mail: schade@deverhaalservice.nl.

Eén van onze letselschade-experts zal u dan te woord staan en u voorzien van een kosteloos en vrijblijvend eerste advies.

De intake

Blijkt na ons vrijblijvend advies dat u mogelijk recht heeft op een schadevergoeding en u besluit de verdere behandeling via De Verhaalservice te laten verlopen, dan wordt een afspraak gemaakt voor een intakegesprek met een letselschade-expert van ons bureau. Dit intakegesprek vindt in de meeste gevallen bij u thuis plaats.

Tijdens het intakegesprek zal onze expert u allerlei vragen stellen om daarmee een zo volledig mogelijk beeld te krijgen van uw ongeval, persoonlijke omstandigheden en schade.

Van dit intakegesprek maken wij een verslag van het en dat verslag wordt aan u toegezonden ter kennisname/correctie. Na uw akkoord wordt dit verslag met de aansprakelijke partij gedeeld en gevraagd om een voorschot. 

Aansprakelijkstelling

Voor of na het intakegesprek zal onze schade-expert de tegenpartij aansprakelijk stellen voor uw letselschade. Het kan ook zijn dat wij een beroep doen op uw eigen verzekering. 

Daarbij wordt meteen ook gevraagd om – bij erkenning van de aansprakelijkheid of polisdekking – aan u alvast een voorschot op de schadevergoeding te betalen.

Voorschot

Bij letselschade heeft u als letselschade slachtoffer recht op een voorschot op de schadevergoeding van de verzekering. U maakt immers veelal direct na het ongeval kosten. Dit zijn kosten die betaald moet worden door de aansprakelijke partij.

Vaak is het zo dat kosten verwacht worden, maar er nog geen rekening ligt. Om te voorkomen dat u in de financiele problemen komt, wordt om een voorschot gevraagd. 

De voorschotbetalingen worden uiteindelijk verminderd op de totale schadevergoeding. 

Voorbeeld: Stel uw schadevergoeding is vastgesteld op € 25.000. U heeft € 8.000 aan voorschotten ontvangen. Dan heeft u nog recht op een aanvullende betaling van € 17.000.

Schaderegeling

Wordt aansprakelijkheid erkent of is er polisdekking verleend? Dan hebben wij regelmatig contact met u om de voortgang van uw herstel en schadeposten te bespreken. Zo nodig wordt om een aanvullend voorschot gevraagd. 

Is inzicht nodig in uw medische situatie, dan schakelen wij een medisch adviseur in die uw letsel beoordeelt en ons informeert over de prognose. Zo kunnen wij goed bekijken welke toekomstige schadeposten een rol kunnen spelen. 

Zijn deskundigen nodig om uw schade vast te stellen (bijv. arbeidsdeskundige of rekenkundige), dan schakelen wij deze voor u in. 

Wij staan u tot de eindafwikkeling bij. 

Vaststellen schadevergoeding

Voor de vaststelling van uw schadevergoeding bekijken wij uw persoonlijke situatie. Hierbij houden wij rekening met alle aspecten die van invloed kunnen zijn op uw schadevergoeding. 

Is het niet mogelijk om voor ons om iets vast te stellen, dan maken wij hiervoor gebruik van externe deskundigen (ongevallen analist, arbeidsdeskundige, medisch adviseur, rekenkundige et cetera). 

Zodra u zo goed als mogelijk bent herstelt en er zicht is op alle schadeposten, zullen wij met u in gesprek gaan over een regelingsvoorstel. Na uw akkoord zullen wij dit voorstel voor akkoord voorleggen aan de aansprakelijke partij. 

Afwikkeling

Zodra duidelijk is dat u zo goed als mogelijk bent herstelt, gaan wij met u in gesprek over het opstellen van een regelingsvoorstel. 

Dit voorstel leggen wij voor aan de aansprakelijke partij. 

Soms is het nog nodig om een onafhankelijke (medische) deskundige te raadplegen. Ook kan het zijn dat er nog toekomstrisico’s spelen. Is dit het geval, dan wordt hiermee rekening gehouden bij de afwikkeling. 

Is alles duidelijk, dan wordt een overeenkomst opgesteld waarin alle afspraken en de schadevergoeding staan. Bij akkoord ondertekent u deze overeenkomst en zal de schadevergoeding worden betaald. 

Voor u van belang

Bij ons krijgt u een vaste behandelaar op uw zaak. U hoeft dus niet telkens weer u verhaal tegen een ander persoon te vertellen.

Wij nemen de schaderegeling voor u uit handen en zorgen dat u zich kunt richten op uw herstel!

  1. U heeft letselschade opgelopen door een ongeluk.
  2. Wij bespreken uw zaak telefonisch of bij u thuis.
  3. Wij onderzoeken of iemand anders aansprakelijk is of dat u een beroep kunt doen op een eigen verzekering.
  4. Wij inventariseren uw schade en stellen een schadestaat op. Daarnaast vragen wij om een voorschot zodat de door u gemaakte en te maken kosten alvast zoveel mogelijk worden vergoed.
  5. Wij hebben regelmatig contact met u om uw herstel te bespreken. Zo nodig schakelen wij een medisch adviseur in om uw medische situatie vast te stellen.
  6. Wij schakelen zo nodig externe deskundigen in om u thuis of op werk te begeleiden.
  7. Zodra u bent hersteld zullen wij met u een regeling van uw zaak bespreken. Hierbij worden alle schadeposten in kaart gebracht. Wij dienen dit voorstel in bij de aansprakelijke partij of uw eigen verzekeringsmaatschappij.
  8. Bij blijvende klachten en beperkingen zullen wij uw toekomstige schade zo goed als mogelijk vaststellen. Zo nodig maken wij hierbij gebruik van externe (medische) deskundigen.
  9. Na het afsluiten van uw schade kunt u altijd bij ons terecht voor vragen.
 

Heeft u meer vragen over onze werkwijze? Neem dan vrijblijvend contact met ons op en wij beantwoorden uw vragen graag! Wij zijn bereikbaar op het nummer 085 – 0047 949 en uiteraard ook via e-mail: schade@deverhaalservice.nl.

Wij bespreken uw schade en bekijken wat wij voor u kunnen betekenen. U kunt rekenen op een snelle een daadkrachtige aanpak!

Bij ons bent u geen nummertje. Wij bespreken uw schade tijdens een persoonlijk intakegesprek en nemen hiervoor de tijd. Wij nemen uw persoonlijke situatie met u door zodat wij een goed beeld hebben welke schadeposten in uw situatie een rol spelen. Zo nodig komen wij zelfs bij u op bezoek om alles goed door te nemen! U heeft altijd een vast aanspreekpunt die rechtstreeks bereikbaar is. Ook in de avond en in het weekend!

Wij kunnen onze diensten gratis aanbieden als er een aansprakelijke partij is of als u bijvoorbeeld een SVI-verzekering heeft afgesloten. De aansprakelijke partij moet namelijk volgens de wet de kosten van uw belangenbehartiger vergoeden. Ook in het geval er sprake is van ‘eigen schuld’, worden onze kosten (gedeeltelijk) vergoed door de aansprakelijke partij. U hoeft dus niet bang te zijn dat u achteraf van ons een rekening ontvangt. Wij brengen bij u geen kosten in rekening.

Heb ik recht op een schadevergoeding?

Neem vrijblijvend contact met ons op.

Heb ik recht op een schadevergoeding?

Neem vrijblijvend contact met ons op.

Letselschade

U bent helaas gewond geraakt als gevolg van een ongeluk. Denk hierbij aan een verkeersongeval, bedrijfsongeval of misschien bent u wel gebeten door een hond. Hierdoor kan letselschade ontstaan.

Door uw letsel maakt u helaas (medische) kosten, heeft u hulp en ondersteuning nodig en/of bent u zelfs arbeidsongeschikt geraakt. U heeft daarom recht op een schadevergoeding als een aansprakelijke partij is aan te wijzen of als u zelf een verzekering hebt afgesloten voor uw schade (bijvoorbeeld een SVI-verzekering).

Ook heeft u door de pijn en ongemakken een tijd minder genieten van leuke dingen. Hiervoor heeft u dan mogelijk recht op smartengeld.

Letsel veroorzaakt altijd ongemak en hinder in het dagelijks leven. Met onze hulp kunt u rekenen op een vergoeding van uw schade. Wij hebben namelijk jarenlange ervaring met het behandelen van letselschade. Schakel ons dus in voor het verhalen van uw schadeposten op de verantwoordelijke partij of uw eigen verzekering. Wij bieden gratis juridische hulp.

Wij bespreken uw schade en bekijken wat wij voor u kunnen betekenen. U kunt rekenen op een snelle een daadkrachtige aanpak!

Als wij uw zaak in behandeling nemen doen wij het volgende:

Wij staan voor u klaar

Bij ons bent u geen nummertje. Tijdens een persoonlijke gesprek bespreken wij uw schade en nemen hiervoor de tijd. Zo krijgen wij een goed beeld van uw situatie en welke schadeposten een rol (gaan) spelen. 

Wij bespreken uw schade tijdens een persoonlijk contact en nemen hiervoor de tijd. Wij nemen jouw persoonlijke situatie met door zodat wij een goed beeld hebben welke schadeposten een rol (gaan) spelen. Zo nodig komen wij zelfs bij u op bezoek om alles goed door te nemen! U heeft altijd een vast aanspreekpunt die rechtstreeks bereikbaar is. Ook in de avond en in het weekend!

Wij kunnen onze diensten kosteloos aanbieden als er een aansprakelijke partij is of als u bijvoorbeeld een SVI-verzekering heeft afgesloten. De aansprakelijke partij moet namelijk volgens de wet de kosten van uw belangenbehartiger vergoeden. Ook in het geval er sprake is van ‘eigen schuld’, worden onze kosten (gedeeltelijk) vergoed door de aansprakelijke partij. U hoeft dus niet bang te zijn dat u achteraf van ons een rekening ontvangt. Wij brengen bij u geen kosten in rekening.

Wij hebben jarenlange ervaring met het behandelen van letselschades. Het gaat om verkeersongelukken, arbeidsongelukken, schade door dieren, schade van zelfstandig ondernemers en ook overlijdensschade. Hiernaast zijn onze medewerkers 
ingeschreven in het register van het NIVRE. 

Neem contact op

Wilt u uw letselschade melden of hebt u een vraag? Neem dan contact met ons op via het onderstaande formulier.

Gratis bellen mag ook: 085 0047 949

Neem contact op

Wilt u uw letselschade melden of hebt u een vraag? Neem dan contact met ons op via het onderstaande formulier.

Gratis bellen mag ook: 085 0047 949

Send
Direct appen
Welkom bij De Verhaalservice, ik help je graag verder. Stuur me een berichtje, dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.